onsdag den 4. juli 2012

Tanker og lidt shopping

Nu er vi snart færdige med 1 etape af Mads' udredning på børnepsyk- I morgen kommer psykologen og pædagogen herhjem og derefter skulle de kunne komme med en diagnose på Mads- synes dte er vildt at de kan vurdere ham ud fra 4 gange, synes virkelig det er huhej vilde dyr, tænker at de burde observere ham noget mere, men på den anden side så tror jeg også de er så kompetente i Risskov at de ved hvad de laver. Derefter begynder "behandlingen" af ham. Synes næsten ikke jeg kan følge med i mit lille hoved, så for at aflede tankerne har jeg været på lidt stof shopping, lidt udsalg og lidt for at være klar til efteråret. og her til aften skulle jeg lige prøve en ny model til mig selv og den blev syet i det orange voile- 15 kr for en bluse- det er da lige til at klare

Ingen kommentarer:

Send en kommentar