fredag den 1. marts 2013

Tænk nu hvis du vandt......

Med jævne mellem deltager jeg i konkurrencer for tænk nu hvis jeg vandt, selv om det aldrig sker- eller i hvert fald næsten aldrig.... For igår var jeg heldig.. :) Jeg havde deltaget i en konkurrence om en sækkestol fra U-s'it på facebook og sørme så om jeg ikke er heldig at blive udtrukket som vinder- det var helt vildt, Jeg blev bare så glad for det ville være så fed en ting til mads

Vi har haft kigget lidt på denne her:
(billedet er et modelbillede lånt på Blingding.dk's hjemmeside)
 
Indlægget er ikke sponseret, jeg blev bare så glad at jeg ville dele det med jer  :)

3 kommentarer:

  1. Stort tillykke :-) Fedt for Mads og Anne-Sofie:-)

    SvarSlet
  2. Tillykke med den skønne sækkestol :-)

    SvarSlet
  3. Mange tak- jeg er sikker på den vil skabe glæde herhjemme

    SvarSlet