fredag den 9. november 2012

lidt solskin på en regnvejrs dag- pakkeleg

onsdag aften var jeg til foredrag med en af mine størtse helte, Allan Hvolby. Hvis i ikke kender ham og har et barn med søvnproblemer, så gør jer selv den tjeneste at høre et foredrag med ham. Manden er genial, intet mindre. Jeg gad godt Mads' udredning foregik ved ham- holy moly han er sej. Nå men da Michael er på arbejde er det barnepigen der har Mads, og 20 min før jeg kommer hjem tikker der en sms ind om at Mads har haft et voldsomt (altså for ham) krampeanfald, lige som de anfald han havde som spæd som havde kostet ham livet hvis ikke det var for vores handlekraftige sp og nogle helt fantastisk læger og sygeplejersker. så med hjertet op i halsen skyndt jeg mig hjem, mullen var selvfølgelig faldet i dyb søvn bagefter, vores super super seje barnepige havde klaret det til en ren 12er (gad vide om man kan bede sygeplejeskolen om at dumpe hende, så vi kan beholde hende mange år endnu (: ) Det var første gang han krampede hvor enten jeg eller michael ikek var til stede og eg ved godt vi ikke kan overvågen ham 24 timer i døgnet og vi må heller ikke, men hold da op jeg var ked igår... heldigvis kom der lidt opmuntring, da postbuddet kom forbi med en skøn pakke fra Pia da jeg havde tilmeldt mig hende pakke leg :)

 
Mads har snupset uglen, de røde kugler passer til mit flotte glasfad :) og rankerne skal ud i mit syrum, og øreringene kan bruges og jeg må få lært at brodere for det er godt nok et sødt julebillede :) Mange tak Pia
 
Nu er det så min tur at sende legen videre:
 
De første to der melder sig under dette indlæg modtager en pakke fra mig, sender en retur, og legen videre på egen blog.

 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar